20151205

ERJ-Cup 30.11.2015

Synttäripäivänäni ERJ-Cupissa neljä meikäläisen heppaa sijoittui tarinaluokassa. Tuotoksena oli vain yksi lause, joka ratsastajan suusta pääsi, kun hän tippui hevosensa selästä. Kirjoittaminen oli vaikeaa lähinnä siksi, että tällaisessa tehtävänannossa ei voi ollenkaan ennakoida, mitä muut kirjoittavat ja mistä tuomari mahtaa pitää. (Ja tarinaluokissa on juuri parasta se, että tuomarilla saa olla subjektiivinen mielipide, en minä sitä.) Tällä kertaa tuomari arvosti humoristista settiä.

Minun sijoittuneet ratsuni tarinoineen:
3. Oresama (VRL-02753) - Veljeni Rottamieli VH15-018-1960 (110 cm)
"Aina saa hävetä - eiku ei ollu mun hevonen!!"

5. Oresama (VRL-02753) - Bunraku Doll RR VH13-031-0278 (140 cm)
"Jos sä olisit yhtään pienempi, mä tekisin susta kintaat, vaan nytpä susta tulee kokonainen palttoo!"

8. Oresama (VRL-02753) - Wannabe Coca-Cola RR (130 cm)
"Tule tule takaisin isin luo; ei se ollut yhtään sun syy, se este kävi selkeästi sun päälle!"

25. Oresama (VRL-02753) - Southern Sacramento (150 cm)
"Mä sentään pääsin tämän esteen yli, toisin kuin tuo Sacramenton kuvatus!"


Jos olisin itse tuomaroinut luokan, voittaja olisi ollut Katja H. hevosellaan Routalempi. Pudottuaan ratsastaja sanoi: "jännä toi aggressio..."
En tiedä, iskeekö minuun Routalemmen ääni, jonka kuulen päässäni, vai hevosen nimeen kekseliäästi yhdistetty vuorosana. (Jos johonkuhun ei iske tämä, äkkiä, katso Pasilaa.)

Ei kommentteja: